۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
سود ۲ هزار و ۲۱۶ ریالی «شغدیر» در گزارش ۶ ماهه

سود ۲ هزار و ۲۱۶ ریالی «شغدیر» در گزارش ۶ ماهه

شرکت پتروشیمی غدیر در گزارش شش ماهه خود اعلام کرد برای هر سهم ۲ هزار و ۲۱۶ ریال سود شناسایی کرده که در مقایسه با مدت مشابه با رشد ۲۳۰درصدی همراه شده است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت پتروشیمی غدیر در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹، سود عملیاتی خود را ۲هزار و ۸۹۱میلیارد ریال، سود خالص را ۲هزار و ۸۸۰میلیارد ریال و سود انباشته را ۳هزار و ۱۷۸میلیارد ریال اعلام کرده است.

این شرکت طی ۶ماه مبلغ فروش خود را ۷هزار و ۲۹۷میلیارد ریال اعلام کرده و سودناخالص شناسایی شده از این محل را  ۳ هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال منتشر کرد.

شغدیر در گزارش خود به اهداف و برنامه های راهبردی در خصوص تولید و فروش محصولات اشاره کرده است و قصد دارد از حداکثر توان در تولید و فروش محصولات خود بهره گرفته و در جهت افزایش سود و دستیابی به رشدپایدار و خلق ارزش افزوده پایدار برای سهامداران و کسب حداکثر رضایت مشتریان استفاده کند و همچننی در تلاش است سهم بازار را با تکیه بر کارکنان متعهد، شناسایی بازارهای جدید، بهره گیری ازتکنولوژی های نوین را کسب کند.

برآوردی که این شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه دارد، شامل نرخ صادراتی فروش محصولات بر اساس فروش هرتن محصول با نرخ ۸۲۰ دلار و نرخ تسعیر ۱۴۵هزار ریال و نرخ متوسط فروش داخلی هرتن معادل ۱۱۲میلیون و ۹۵۵هزار ریال برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ پیش بینی شده است.

برنامه «شغدیر» رسیدن تولید شرکت بر اساس ظرفیت اسمی وطراحی شده است. همچنین نیازها را در برنامه سال آتی جهت نوسازی تجهیزات برآورده کرده است.     

کد خبر: ۶۱٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha