۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
اتصال ۲۷ روستای البرز به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت موبایل
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز خبر داد

اتصال ۲۷ روستای البرز به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت موبایل

کرج- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز از اتصال ۲۷ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت موبایل خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، سودابه رادفرد  با اعلام این خبر گفت: این اقدام با توجه به تاکید جدی وزیر ارتباطات در مورد عدالت ارتباطی و پوشش روستایی و با توجه به نیاز حداکثری مردم به اینترنت بویژه دانش آموزان و معلمان انجام شد.

رادفرد ادامه داد: در حال حاضر فقط ۰.۰۲ درصد جمعیت استان یعنی حدود ۸۰۰ نفر فاقد پوشش اینترنت پر سرعت موبایل هستند و این جمعیت ساکنین شش روستای «تکیه اغشت، قوزلو، گسیل، کهنه‌ده، وارنگه رود و وامکوه» هستند که تا پایان سال و بهره گیری از بودجه دولتی از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در سه ماه گذشته، ۲۷ روستای «ابهرک، اسفاران، اسکان، امیرنان، انگه، اوچان، اهوارک، ایپک، بریان چال،جارو، خوران، خورانک، دروان، دیزان، سنج، سیبستان، سی رود، شلنک، عرب آباد، قره ترپاق، کوجیران، کش، گته ده، مهران، میر و نشت رود» به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت موبایل متصل شدند که برای این ارتقا وضعیت بیش از ۲۰۰ میلیون ریال توسط اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و بودجه دولتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شد.

کد خبر: ۶۱٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha