۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
۲۰۰ هزار لیتر گاز مایع در مخازن زنجان وجود دارد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

۲۰۰ هزار لیتر گاز مایع در مخازن زنجان وجود دارد

زنجان- حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان با بیان اینکه ساماندهی توزیع گاز مایع در استان زنجان شتاب بیشتری گرفته است، گفت: مردم نگران نباشند چرا که بیش از ۲۰۰ هزار لیتر گاز مایع در مخازن استان وجود دارد.

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مشکلی در خصوص سوخت رسانی به روستاهای استان زنجان وجود ندارد، اظهار کرد: مردم نگران تامین نفت سفید و گاز مایع نباشند. 

وی با بیان اینکه از اول سالجاری برنامه نظامندی توزیع گاز مایع در استان دنبال می شود، اظهار کرد: در این راستا طرح نظامندی توزیع گاز مایع مبتنی بر توزیع الکترونیک خانوارها در حال انجام است و ساماندهی خوبی هم صورت گرفته است. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان با بیان اینکه ساماندهی توزیع گاز مایع در استان شتاب بیشتری گرفته است، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار لیتر گاز مایع در مخازن استان داریم و مردم نگران نباشند. 

حبیبی در خصوص تامین نفت سفید روستاهای صعب العبور زنجان گفت: ۴۰۰ روستای صعب العبور و دور با بیش از ۲۷ هزار خانوار روستایی در استان گاز رسانی انجام نشده و از نفت سفید استفاده می کنند. 

وی به توزیع گاز مایع در روستاهای زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: تاکنون بیش از  سه هزار و ۵۰۰ تن گاز مایع در روستاهای استان توزیع شده است. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان، ابراز داشت: برای سوخت رسانی در پاییز و زمستان این روستاها در استان زنجان مشکلی نداریم. 

حبیبی گفت: اولویت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان تأمین مستمر سوخت روستاییان غیر بهره مند از گاز طبیعی در فصل سرد است. 

کد خبر: ۶۱٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha