۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
وضعیت سهم کرمان در سر فصل‌های بودجه ۱۴۰۰ بررسی شد
در جلسه مشترک استاندار و مجمع نمایندگان کرمان

وضعیت سهم کرمان در سر فصل‌های بودجه ۱۴۰۰ بررسی شد

کرمان - استاندار کرمان و اعضای مجمع نمایندگان وضعیت سهم استان در سر فصل‌های بودجه ۱۴۰۰ را بررسی کردند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان در این نشست که ۲۵ آذر ۹۹ و در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اعضای مجمع نمایندگان، زینی‌وند استاندار کرمان و جعفر رودری رییس سازمان برنامه و بودجه استان دیدگاه‌های‌شان درباره محورهای توسعه و وضعیت بودجه استان را مطرح کردند.

در این جلسه وضعیت سهم استان کرمان در سرفصل‌های بودجه ۱۴۰۰ بررسی و مقرر شد اعضای مجمع نمایندگان برای بهبود سهم استان از اعتبارات و احکام بودجه سال آینده تلاش و رایزنی کنند.

همچنین در جلسه‌ای با حضور استاندار کرمان طرح احداث کارخانه کود شیمیایی در شهرستان ارزوییه در حضور سرمایه‌گذار بررسی شد. در این نشست که صمدالله محمدی نماینده بافت، ارزوییه و رابر هم‌ حضور داشت؛ زینی‌وند بر لزوم تسریع روند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی تاکید کرد و گفت: همه مدیران استان را مکلف کرده‌ام که در چارچوب موازین قانونی به تقاضاهای صدور مجوز سرمایه‌گذاری رسیدگی کنند.

بر پایه این گزارش، استاندار کرمان در دیدار با ولی‌الله افخمی، مدیرعامل سازمان عمران کرمان آخرین وضعیت مناطق ویژه اقتصادی سیرجان و جازموریان را بررسی کرد. زینی‌وند با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت این مناطق در توسعه استان، برای رفع موانع موجود در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

در این نشست همچنین  محمدرضا شه‌بخش مدیرعامل گروه کرمان خودرو هم گزارشی از روند فعالیت‌های خودروسازی در شهرستان بم ارایه کرد و از راهبردهای توسعه فعالیتهای خودروسازی در این منطقه سخن گفت.

استاندار کرمان هم برای پیگیری فراهم شدن زمینه رونق هر چه بیشتر این صنعت در استان قول مساعد داد.

کد خبر: ۶۱٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha