۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
ارسال گزارش کالاهای رسوبی هر ۱۵ روز یکبار به سازمان ملی استاندارد
معاون سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد:

ارسال گزارش کالاهای رسوبی هر ۱۵ روز یکبار به سازمان ملی استاندارد

معاون سازمان استاندارد گفت: رصد کالاهای باقی مانده در گمرکات روزانه توسط کارشناسان ادارات کل استاندارد استانها انجام و هر ۱۵ روز یکبار گزارش‌های جمع‌بندی به سازمان ملی استاندارد ارسال می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان استاندارد ایران، مسلم بیات گفت که با تلاش‌های انجام شده، آنچه از کالاهای رسوب کرده در گمرک مشاهده می شود، هیچ یک معطل تایید این سازمان نیست.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران  با اعلام این خبر افزود: رصد کالاهای باقی مانده در گمرکات روزانه  توسط کارشناسان ادارات کل استاندارد استانها انجام و هر ۱۵ روز یکبار گزارش‌های جمع‌بندی به سازمان ملی استاندارد ارسال می‌شود.

وی گفت: در ۹ ماهه ابتدای سال، ۷۱ هزار و ۹۶۵ اظهارنامه از گمرکات کشور دریافت کردیم.

بیات اظهار داشت: ۴۷ محموله در این مدت مرجوع شد که در بین آنها ۱۸ محموله مواد غذایی و ۲۱ مجموله لوازم الکتریکی، مکانیکی، منسوجات و قطعات خودرو به چشم می خورد.

وی درخصوص استانداردهای ۸۵گانه خودرویی اظهار داشت: برخلاف افزایش پلکانی و تدریجی این استانداردها برای خودروهای داخلی، برای خودروهای وارداتی به صورت یکپارچه و قاطع اجرایی شد که تا زمان ممنوع شدن واردات آنها ادامه یافت.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران خاطرنشان کرد: ‌این استانداردها درباره خودروهای هیبریدی کمتر از ۸۵ مورد است و برای خودروهای سواری و تجاری نیز متفاوت است.

وی گفت:‌ در مجموع بیش از ۶۰ مورد استاندارد در مورد همه خودروهای سبک، سنگین و هیبریدی اعمال می‌شود

کد خبر: ۶٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha