۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کشف ۴۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب خبر داد

کشف ۴۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته

ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق و احتکار شده، کشف شد.

به گزارش بازار، سرهنگ ولی پور گودرزی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاق و احتکار (کالاهای اساسی) کشف و ضبط شد.

وی گفت: در بازرسی از ۱۱۰ باب انبار مجاز و غیرمجاز یک میلیون و ۲۰۰ هزار انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۷ میلیارد تومان و همچنین کالاهای احتکارشده به ارزش ۳۴۰ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: در بخش کالاهای احتکارشده مواد پتروشیمی به وزن ۱۰ هزار تن، روغن خوراکی ۶۷ تن، برنج ۱۰ تن، کاغذ ۴۰۰ تن و همچنین لاستیک، فن کوئل، روغن موتور، لوازم یدکی خودرو، ماشین شارژی به دست آمد که در این زمینه ۹ فقره پرونده تشکیل شد و همچنین ۷ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

همچنین درخصوص کالاهای قاچاق لوازم آشپزخانه به مقدار ۱۴۰ هزار و ۳۳۶ عدد، نود و هفت دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال)، ۳ هزار و ۹۷ جفت کفش، هزار و ۱۶۳ رول پارچه و مقداری لوازم آرایش، پوشاک، لوازم یدکی صنعتی، دارو از جمله آمپول و قرص به میزان ۲۷۱ هزار و ۷۳۵ عدد و همچنین پودر شیرخشک به مقدار ۱۱ هزار و ۶۵۰ کیلوگرم به دست آمد که در این زمینه هم ۹ فقره پرونده تشکیل، ۵ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: خط قرمز پلیس امنیت اقتصادی احتکار و کالای قاچاق است و به هیچ عنوان پلیس از این موضوع چشم پوشی نخواهد کرد و قاطعانه با کسانی که مسایل اقتصادی جامعه را هدف قرار داده اند، برخورد خواهد کرد.

کد خبر: ۶۰٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha