۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
نشت یابی ۸۴۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان همدان
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد:

نشت یابی ۸۴۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان همدان

همدان - فیاض؛ مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از انجام عملیات نشت یابی هشت هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان همدان خبر داد.

عبدالله فیاض در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز طبیعی در راستای حفظ دارایی های فیزیکی مهم است، گفت: بهره برداری بهینه از تأسیسات، تنها یک مجموعه فرایند مشتمل بر  فعالیت های فنی روزانه نیست بلکه ابزاری برای رسیدن به اهداف سازمانی است که مهمترین رسالت خود را تأمین ایمن و مداوم گاز مشترکان می داند.

 فیاض به اجرای عملیات نشت یابی شبکه توزیع گاز اشاره کرد و گفت: در این عملیات ضمن کندو کاو مسئولانه، تعیین دقیق منشاء نشتی، ملاحظه عینی، بررسی و علت یابی پس از حفاری، پیگیری تا حصول نتیجه قطعی و کنترل رفع نشتی پس از تعمیرات مدنظر قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان هدف عملیات نشت یابی را جلوگیری از بروز حوادث و هدر رفتن ثروت ملی و پیامدهای زیست محیطی ذکر کرد و گفت: امسال ۱۰۰ درصد عملیات نشت یابی و بازرسی فنی در استان همدان محققشده است.

فیاض عنوان کرد: از ابتدای سال جاری در شبکه تغذیه و توزیع گاز استان همدان بیش از هشت هزار و ۴۰۰ کیلومتر و در بخش انشعابات گازدار ۳۰۳ هزار انشعاب مورد عملیات نشت یابی قرار گرفته که در هر دو بخش بیش از ۱۰۰ درصد برنامه تحقق یافته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان افزود: در این عملیات در مجموع ۴۲۹ مورد نشت نوع یک و دو کشف و در اغلب موارد مشکل رفع شده است.

کد خبر: ۶۰٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha