۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
پیگیر پرداخت تسهیلات کرونایی هستیم| لزوم بخشودگی جرائم بانکی کسب و کارهای آسیب‌دیده
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

پیگیر پرداخت تسهیلات کرونایی هستیم| لزوم بخشودگی جرائم بانکی کسب و کارهای آسیب‌دیده

اردبیل - موسوی، رئیس مجمع نمایندگان اردبیل گفت: پیگیری تخصیص تسهیلات و وام‌های بانکی مصوبات ستاد کرونا در مجلس مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پیگیری تخصیص تسهیلات و وام‌های بانکی مصوبات ستاد کرونا در مجلس مورد بررسی قرار گرفته است و به دنبال امهال در معوقات و اقساط بانکی هستیم تا بتوانیم تا حد امکان از مشکلات موجود بکاهیم.

وی با اشاره به این که بررسی مشکلات و موانع پیش رو در حال حاضر برای ما جزو اولویت‌های اساسی است، بیان کرد: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در بخشودگی جرائم مالی تصمیمات مناسبی اتخاذ کرده و با تحقق اهداف مورد نظر تمامی مشکلات و موانع را از سر راه برداریم.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس تصریح کرد: در راستای بررسی تصمیمات اتخاذ شده و نیز تصمیم‌گیری‌های اساسی در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یافته و تمام سعی و تلاش ما دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه است.

موسوی تصریح کرد: به همین منظور برگزاری جلسات مکرر با مسئولان و دستگاه‌های مربوطه برای حل مشکلات بخش گردشگری برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای از میان برداشتن مشکلات مربوطه محقق شده که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: مجلس به دنبال تأمین خسارات آسیب‌دیدگان کرونا است که به همین منظور ارائه تسهیلات کم‌بهره و نیز بخشودگی جرائم مالی جزو اولویت‌های اساسی است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

کد خبر: ۶۰٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha