۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۲.۸ تن زعفران از کشاورزان خراسان‌جنوبی خریداری شد
مدیرتعاون روستایی خراسان‌جنوبی:

۲.۸ تن زعفران از کشاورزان خراسان‌جنوبی خریداری شد

بیرجند- احمدی، مدیرتعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم زعفران از کشاورزان خراسان‌جنوبی به صورت حمایتی خریداری شد.

وحید ضیائیان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: تاکنون دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم زعفران از کشاورزان خراسان‌جنوبی خریداری شده است.

مدیرتعاون روستایی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خرید حمایتی از زعفرانکاران استان تا ۳۰ آذرماه ادامه‌دارد، بیان‌کرد: بیشترین میزان خرید ما از زعفرانکاران شهرستان سرایان به میزان یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم بوده است.

ضیائیان احمدی در خصوص میزان رضایت کشاورزان از خرید حمایتی زعفران ادامه‌داد:در سال جاری با عنایت به اطمینان کشاورزان به طرح خرید حمایتی و پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان در سال گذشته استقبال کشاورزان نسبت به سال گذشته از خرید حمایتی بیشتر بوده است.

وی افزود: در طرح خرید حمایتی سال ۱۳۹۸ (سال گذشته) میزان دو تن و ۵۰۰ کیلو گرم زعفران از کشاورزان استان در چهار لول (نگین و شبه نگین و پوشال مرغوب و معمولی) خریداری شد.

مدیرتعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: زعفران خریداری شده از زعفران کاران خراسان‌جنوبی بعد از عرضه در بورس توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران جهت صادرات به فروش رسید.

کد خبر: ۶۰٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha