۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
مشکلی در تامین گوشت مرغ نداریم؛ کاهش ۴۰ درصدی تخلفات صنفی در اردبیل
رئیس سازمان صمت اردبیل:

مشکلی در تامین گوشت مرغ نداریم؛ کاهش ۴۰ درصدی تخلفات صنفی در اردبیل

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز شهروندان استان نداریم و به اندازه کافی محصول به بازار عرضه شده است.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در حال حاضر مرغ به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در فروشگاه‌های اردبیل عرضه می‌شود و کمبودی در تامین نیاز بازار وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با تامین نهاده‌های مرغداری‌ها سعی می‌کند تا نسبت به خرید و عرضه گوشت سفید اقدام کند که این روند با جوجه‌ریزی انجام شده در ماه‌های آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: واحدهای عرضه کننده گوشت مرغ حق افزایش قیمت خودسرانه را ندارند و ضرورت دارد با نظارت و بازرسی‌هایی که انجام می‌شود قیمت مصوب مورد پایش قرار گرفته و تخلفات احتملی ثبت شود.

صادقی به همکاری بسیج در اجرای طرح‌های بازرسی و کنترل قیمت در سطح بازار اشاره کرد و افزود: در عین حال که به منصف بودن کسبه و بازاریان اردبیل معترفیم اما همچنان بازرسی‌ها و کنترل‌ها مستمر و روزانه در دستور کار است.

وی بیان کرد: به دنبال امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت صمت و بسیج اصناف در استان اردبیل نیز این همکاری با قوت و قدرت در حال انجام است تا صنوف مختلف مورد رصد و کنترل قرار گیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل تصریح کرد: هرچند تخلفات صنفی در این استان با همکاری فعالان این عرصه بسیار پائین است، با این بازرسی‌ها و مراقبت‌ها جلوی تخلفات صنفی را در همان مراحل اولیه می‌گیریم.

صادقی گفت: در ماه‌های اخیر ۴۰ درصد تخلفات صنفی نظیر گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و ... کاهش یافته و ضرورت دارد با تقویت فعالیت‌ها در این بخش کمترین تخلف را از اصناف منصف استان شاهد باشیم.

وی از همراهی خوب بازاریان و اصناف در اعمال محدودیت‌های کرونایی قدردانی و بیان کرد: در سه هفته اخیر اصناف با تعطیلی واحدهای خود در حقیقت به کنترل بیماری کرونا کمک کرده‌اند که این امر با اختیار و استقبال بازاریان روبرو بوده و سعی بر همراهی و همکاری متقابل است.

کد خبر: ۶۰٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha