۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
۳۴۴ پروانه بهره برداری صنعتی درخراسان رضوی صادر شد
در ۸ ماهه سال ۹۹؛

۳۴۴ پروانه بهره برداری صنعتی درخراسان رضوی صادر شد

مشهد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی ۸ ماهه سال ۹۹، در استان خراسان رضوی، ۳۴۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۲۷هزار و ۸۸۷ میلیارد ریال صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، محمدرضا مس فروش اظهارداشت: این تعداد پروانه بهره برداری با اشتغال ۵۵۲۹ نفر در استان صادر گردیده و از لحاظ تعداد ۱۷ درصد، سرمایه گذاری ۱۰۳ درصد و اشتغال ۳۰ درصد رشد داشته است.

مس فروش تصریح کرد: در بین پروانه های صادره در این مدت در استان، بخش محصولات کانی غیرفلزی با اختصاص حدود ۱۲۶۱۸.۵ میلیارد ریال (۴۵.۲ درصد از کل سرمایه گذاری)، بیشترین سهم را در بین صنایع داشته است.

وی با بیان اینکه پروانه بهره برداری صنعتی، زمانی صادر می شود که یک پروژه صنعتی، فعالیت تولیدی خود را آغاز می نماید گفت: طی ۸ ماهه سال جاری، ۶ درصد تعداد، ۲ درصد سرمایه گذاری و ۷ درصد اشتغال پروانه های بهره برداری کشور، مربوط به خراسان رضوی بوده است.

وی افزود: استان از لحاظ وضع موجود پروانه های بهره برداری تا آبان ماه سال جاری از نظر تعداد و اشتغال در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

کد خبر: ۶۰٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha