۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
 رکورد تولیدات ایران خودرو شکسته می شود
رئیس هیئت مدیره شرکت ایران خودرو:

رکورد تولیدات ایران خودرو شکسته می شود

بابل- رئیس هیئت مدیره شرکت ایران خودرو با اشاره به رشد ۴۵ درصدی تولیدات این شرکت گفت: به زودی رکورد تولیدات ایران خودرو شکسته می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا بخت آزما ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای شرکت ایران خودرو خزر در ایران خودرو بابل با بیان اینکه رکورد تولید ایران خودرو در آینده ای نزدیک شکسته می شود، اظهار داشت: این شرکت توانسته به علت موقعیت های بالای منطقه و استعدادهای فراوانی که در این استان قرار داشته است گامهایی را برای رشد و شکوفایی بردارد.

وی با اشاره به ظرفیت های قابلیت های فراوان موجود در ایران خودرو مازندران اظهار داشت: ریل گذاری مناسبی در ایران خودرو مازندران صورت گرفته است و در سال جهش تولید و به رغم شرایط بد اقتصادی میزان تولیدات ایران خودرو ۴۵ درصد افزایش یافته است.

وی با عنوان اینکه در آینده نزدیک رکورد تولید گروه صنعتی ایران خودرو شکسته می شود، تصریح کرد: این جهش تولید مرهون زحمات و تلاش تمامی همکاران گروه ایران خودرو است که در شرایط سخت و تحریمی شبانه روزی کار کردند.

بخت آزما یادآور شد: امید داریم با همکاری مسیولان ارشد استانی و گروه صنعتی ایران خودرو بتوانیم بهترین نتایج را برای این شرکت ایجاد کنیم.

در این مراسم از تلاش های امید حسین نژاد تقدیر و امینی به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو مازندران معرفی شد.

کد خبر: ۶۰٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha