۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
لزوم اصلاح زیرساخت های مالیاتی/ برخورد با سودجویان در اولویت است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

لزوم اصلاح زیرساخت های مالیاتی/ برخورد با سودجویان در اولویت است

اردبیل - موسوی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بدون شک اصلاح زیرساخت های مالیاتی به نفع وضعیت اقتصادی کشور خواهد بود و در این زمینه برای ساماندهی بازار به دنبال اصلاح و بهبود اقتصاد کشور هستیم.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه برنامه‌ریزی‌های لازم برای مبارزه با سوداگران در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه نیازمند اصلاح زیرساخت مالیاتی هستیم.

وی با اشاره به این که وضعیت اقتصادی کشور نیازمند بهبود و رسیدگی است، بیان کرد: در این زمینه مشوق‌هایی برای همراهی افراد در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور مبارزه با سوداگران بازارهای مختلف همچون ملک،خودرو، ارز و طلا اولویت اساسی است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس ادامه داد: بدون شک اصلاح زیرساخت مالیاتی به نفع وضعیت اقتصادی کشور خواهد بود و در این زمینه برای ساماندهی بازار به دنبال اصلاح و بهبود اقتصاد کشور هستیم تا بتوانیم نظام مالیاتی کشور را ساماندهی کنیم.

موسوی در ادامه با اشاره به لزوم تأمین اعتبارات برای مستحکم‌سازی مرزهای استان نیز بیان کرد: در راستای لزوم تأمین امنیت پایدار در مرزهای استان اعتبارات لازم برای تقویت استحکامات مرزی اردبیل فراهم می‌شود.

وی با اشاره به این که مجلس در این زمینه برای تخصیص ردیف بودجه اهتمام و سعی خود را به‌کار می‌گیرد بیان کرد: در راستای حمایت از حقوق مردم و نهادها گام‌های مثبتی برداشته شده و امیدواریم در مرزبانی نیز ثمره این تلاش‌ها را ببینیم چرا که در این زمینه نیز اقدامات خوبی در حال انجام است.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: یکی از مسائلی که باید در حوزه مرزبانی مورد توجه واقع شود سختی کار در این حیطه برای تأمین امنیت مرزها است که این مشکلات بر کسی پوشیده نیست بنابراین نیاز است مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در کنار مجلس برنامه‌های حمایتی از مرزبانان داشته باشند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نشود.

موسوی با اشاره به تلاش مدافعان حریم وطن در مرزهای ایران اسلامی نیز ادامه داد: امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون و مرهون شهدای عزیزی هستیم که برای ایجاد امنیت در کشورمان از خون و مال خود گذشته و این هدیه گرانقدر را به ما هدیه داده‌اند و قدردان تلاش و زحمات مرزبانانی هستیم که ادامه‌دهندگان این راه هستند.

وی اظهار کرد: مشقّت و سختی مرزبانان که شبانه‌روز برای تأمین امنیت و آرامش مرزها در تلاشند شایسته تقدیر و قدردانی است و وظیفه ما ارائه خدمات مطلوب به این قشر زحمتکش و فداکار است که برای این مهم همیشه در تلاش هستند.

کد خبر: ۶۰٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha