۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
۷۰ شرکت فعال زنجان مالیات خود را در سایر استان‌ها پرداخت می کنند
مدیرکل امور مالیاتی زنجان:

۷۰ شرکت فعال زنجان مالیات خود را در سایر استان‌ها پرداخت می کنند

زنجان - مدیرکل امور مالیاتی زنجان از شناسایی ۷۰ شرکت فعال در استان که مالیات آن‌ها در سایر نقاط کشور پرداخت می‌شود خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۳ شرکت به استان انتقال داده شده است.

میر حیدر رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار، از شناسایی ۷۰ شرکت فعال در زنجان که مالیات آنها در سایر استان‌ها پرداخت می‌شود خبرداد و گفت: از این تعداد ۳۳ شرکت به استان انتقال داده شده و پرونده ۳۷ شرکت نیز در مرحله انتقال است.

وی اظهار کرد: این واحدهای تولیدی در زنجان فعالیت دارند ولی مالیات را در سایر استان‌ها پرداخت می کنند.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: امور مالیاتی با فعالان اقتصادی که در این استان فعالیت کرده ولی مالیات را در استانی دیگر پرداخت می کنند به جد برخورد می کند.

رضوی در ادامه به بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی  اشاره کرد و افزود: اعمال این بخشودگی به منظور حمایت از واحدهای تولیدی فعال است. 

وی با بیان اینکه در سال‌های آینده به این منوال شاهد بخشودگی جرایم مالیاتی نخواهیم بود و فعالان اقتصادی و به‌ویژه فعالان عرصه تولید از آخرین فرصت بهره‌مندی از تسهیلات قانونی مذکور که تا پایان سال جاری است باید استفاده لازم را بکنند، افزود: درصورت پرداخت نکردن مالیات معوق، بدهی مالیاتی مودیان، قطعی شده و با توجه به کاهش تفویض اختیارات، برخورداری از این تسهیلات در سال آینده فراهم نخواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان، تصریح کرد: در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده در اسفندماه، میزان بخشودگی جرایم قابل بخشش برای مودیان واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره‌‎ برداری و پروانه کسب تولیدی از مراجع مربوطه، معادل ۹۰ درصد و برای سایر مودیان، معادل ۸۰ درصد خواهد بود.

کد خبر: ۶٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha