۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
قاچاق پرده از منطقه آزاد ارس صحت ندارد
معاون سازمان منطقه آزاد ارس:

قاچاق پرده از منطقه آزاد ارس صحت ندارد

تبریز- معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس اعلام کرد: قاچاق پرده از این منطقه صحت ندارد و مستنداتی نیز در این باره ارایه نشده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس، صفر شاسفند با رد صحت هر گونه مطالب و گزارش منتشر شده در برخی رسانه ها، اظهار کرد: فعالیت های درخشان بخش خصوصی منطقه آزاد ارس و نیز عملکرد سازمان در زمینه های مختلف از جمله میزان سرمایه گذاری، صادرات، تعداد شرکت های دانش بنیان، فعال و در حال ساخت، آمار تولیدات و اقدامات انجام یافته برای مقابله با شیوع کرونا شفاف و  آشکار است.

وی با تاکید بر اینکه در منطقه آزاد ارس تمام کالاها با حضور ماموران گمرک ایران و فرآیندهای قانونی ترخیص می شوند، گفت: ترخیص کالا از منطقه آزاد ارس شامل کالاهای مصرفی و همراه مسافر می باشد که در هشت ماهه اول امسال میزان ترخیص پارچه پرده ای از منطقه آزاد ارس به وزن خالص ۸۰۰ کیلوگرم و به ارزش تقریبی ١٠ هزار دلار بوده است.

وی یادآوری کرد: در منطقه آزاد ارس در مجموع ١٧ فروشگاه پارچه و پرده فعالیت دارند که در طول هشت ماهه امسال حدود ۲ هزار و ۲۷۵ کیلوگرم انواع پارچه و پارچه پرده ای به ارزش تقریبی ۲۸ هزار دلار ترخیص شده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در واکنش به شایعه تعطیلی برخی فروشگاه ها در منطقه آزاد ارس نیز گفت: در شش ماهه اول سال جاری امکان ثبت سفارش کالا برای اصناف مناطق آزاد کشور امکان پذیر نبوده و از اوایل مهر ماه کلیه ثبت سفارش های درخواستی اصناف در چارچوب لیست اعلامی ۸۰۰ قلم کالا انجام گرفته است.

کد خبر: ۶۰٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha