۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
۴۳ درصد واحدهای صنعتی در کردستان گازدار شدند
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان:

۴۳ درصد واحدهای صنعتی در کردستان گازدار شدند

کردستان- فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: ۴۳ درصد واحدهای صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در استان تاکنون گاز دار شدند.

احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه  یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی استان براساس مصوبه شورای اقتصاد به شبکه گاز متصل می شوند، اظهار داشت: هر واحد صنعتی بعد از گذشت سه سال از مصرف سوخت مایع به شبکه گاز متصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هتل و برخی رستوران ها در تعرفه گاز به عنوان واحد صنعتی تعریف می شوند، اضافه کرد: تاکنون ۶۱۹ واحد صنعتی به عبارتی حدود ۴۳ درصد مجموع واحدهای مشمول مصوبه ذکر شده در استان از نعمت گاز برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به اینکه صنایع پرمصرف و دارای آلایندگی زیاد گاز دارشدند، افزود: با گازدارشدن ۶۱۹ واحد حدود ۴۰ میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه جویی شده است.

فعله گری یادآور شد: برای گازدار کردن این تعداد واحد صنعتی در استان تاکنون ۳۸۴ کیلومتر شبکه گذاری  و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار داشت: بهره مندی واحدهای تولیدی در بخش های کشاورزی و صنعت از گاز منجر به کاهش هزینه ها و افزایش راندمان تولید خواهد شد بنابراین این مهم تاثیر زیادی در رشد و توسعه استان دارد و ما همه تلاش خود را برای زیر پوشش قراردادن ۱۰۰ درصدی واحدهای صنعتی بکار می گیریم.

کد خبر: ۶۰٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha