۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
تخصیص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای ۴ بانده‌سازی محور سرچم - اردبیل
نایب رئیس مجلس خبر داد

تخصیص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای ۴ بانده‌سازی محور سرچم - اردبیل

اردبیل - نیکزاد؛ نایب رئیس مجلس گفت: در راستای تفویض کامل اختیارات اجرای پروژه چهار بانده سازی محور سرچم - اردبیل دستور تخصیص کامل یک هزار میلیارد ریال برای جاده سرچم - اردبیل صادر شده است.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پیگیری و تسریع در اجرای طرح‌های راهسازی یکی از اولویت‌های اساسی ما است و بنابراین در راستای رایزنی‌های انجام یافته با وزیر راه و شهرسازی مقرر شده تا صدور دستور تخصیص یک هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه سرچم - اردبیل محقق شود.

وی با اشاره به این که قرارگاه خاتم در این زمینه کمک شایانی را انجام داده است بیان کرد: درصدد هستیم چهار بانده کردن سرچم - اردبیل را از دو طرف اردبیل و زنجان محقق کرده و به این شکل در راستای توسعه پروژه‌های راهسازی به شکل موفق عمل کنیم.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: برنامه‌ریزی در راستای تعریض باند محور سرچم - اردبیل نیز در دستور کار است که به همین منظور اقدامات لازم در این زمینه انجام یافته و تمام سعی و تلاش ما تحقق اتمام پروژه‌های عمرانی و راهسازی است.

نیکزاد تصریح کرد: ۴۰ کیلومتر از ۱۸۰ کیلومتر این جاده که دارای تونل است دوبانده خواهد بود که به همین منظور از ظرفیت پیمانکاران مجرب و متخصص استفاده می‌کنیم و رایزنی‌های لازم برای استفاده از تجربیات موفق استفاده خواهد شد.

وی اظهار کرد: از هیچ تلاشی برای ادامه فعالیت این پروژه دریغ نخواهیم کرد و تمام اهتمام و جدیت ما برنامه‌ریزی در این زمینه است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا دست یافته و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

کد خبر: ۶۰٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha