۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل با فروش اموال مازاد دولتی تکمیل می‌شود
استاندار اردبیل:

پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل با فروش اموال مازاد دولتی تکمیل می‌شود

اردبیل- استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل با فروش اموال مازاد دولتی تکمیل می‌شود، گفت: بخشی از درآمد حاصله نیز برای پرداخت هزینه و مزایای بازنشستگان صرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو صبح یکشنبه در دیدار با برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی اردبیل در محل استانداری اظهار داشت: در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از درآمد حاصله از فروش اموال مازاد دولتی، یک فرصت مناسبی است که می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند.

وی با اشاره به این که درآمد حاصل از آن نیز صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های اجرایی خواهد شد افزود: شناسایی و فروش اموال مازاد دولتی یک اولویت مهم و اساسی در بین دستگاه‌های اجرایی است و به همین منظور حتّی بخشی از درآمد حاصله از فروش اموال مازاد برای پرداخت هزینه و مزایای بازنشستگان صرف می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در راستای شناسایی اموال مازاد و بلااستفاده پیگیری صدور مجوزهای مربوطه محقق شده و در این زمینه اداره کل اقتصاد و دارایی استان اقدامات لازم را برای تحقق این امر در دستور کار قرار داده است تا با شناسایی اموال مازاد و بلااستفاده مشکلات و موانع موجود برطرف شود.

بهنامجو تصریح کرد: شناسایی و اخذ مجوز و رفع مشکلات موجود در راستای جلوگیری از بروز برخی مشکلات نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی و مهم است که می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شده و به حل آن‌ها بینجامد.

وی اظهار کرد: امیدواریم استفاده از این ظرفیت‌ها گامی اساسی برای رشد و پیشرفت استان تلقی شود و بتوانیم با حل مشکلات مربوطه راه رسیدن به توسعه اقتصادی را هموار کرده و با برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه موانع و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

کد خبر: ۶۰٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha