۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان فراهم شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود :

زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان فراهم شد

شاهرود- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان فراهم شد، گفت: بخش‌های تولیدی و خدماتی در سامانه مرتبط می‌بایست ثبت‌نام کنند.

علی اکبر عربعامری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ثبت نام بخش های تولیدی و خدماتی در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع ضرورت دارد، تاکید کرد: زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری  لازم جهت  درخواست و توزیع الکترونیکی  گاز مایع فراهم است.

وی افزود:  علاوه بر خانوارهای روستایی واقع شده در مناطق گاز رسانی نشده  ، سایر بخشهای مشمول طرح  نظیر صنفی، صنعتی ،کشاورزی ،گردشگری ،عشایر و مصرف کنندگان واقعی گازمایع   که متقاضی دریافت گاز مایع بوده و تا کنون  درسایت https://newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام نکرده اند  با مراجعه به  این سایت نسبت به ثبت نام و درخواست سوخت اقدام، تا بتوانند  گاز مصرفی خود را با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه های کارت خوان نصب شده در تاسیسات و  عاملیت های توزیع گاز مایع دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود بیان کرد: در حال حاضر روزانه  حدود ۶۶ تن گاز مایع در سطح استان  توزیع می شود و ذخیره سازی مناسب نیز برای تامین سوخت زمستانی مورد نیاز بخش های مختلف صنعتی ، خدماتی و خانوارهای روستائی انجام شده است.

عربعامری افزود:  اقدامات اجرایی ساماندهی توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی  از بیستم مرداد ماه سال جاری  با رویکرد حمایت از حقوق مصرف کنندگان  واقعی و بخش های تولیدی و خدماتی  و با هدف شناسایی مصرف کنندگان واقعی و تامین نیاز آنان و همچنین جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آغاز شده است .

وی بیان کرد:  اکثریت خانوارهای روستائی واقع شده در مناطق گاز رسانی نشده و  تعداد زیادی از مصرف کنندگان واقعی بخش های  مختلف صنعتی و خدماتی در این طرح ثبت نام و سوخت موردنیاز خود را  از طریق الکترونیکی و عاملان توزیع گاز مایع مجاز دریافت می کنند.

کد خبر: ۶۰٬۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha