۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
مهلت نام‌نویسی در سی‌ودومین جشنواره امتنان تمدید شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان:

مهلت نام‌نویسی در سی‌ودومین جشنواره امتنان تمدید شد

زاهدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان از تمدید زمان نام‌نویسی در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه این استان تا ۳۰ آذر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، مهرداد جهاندیده اظهارداشت: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام میشود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه زمان نام‌نویسی در این جشنواره برای جامعه هدف آن ابتدا از ۱۴ آبان امسال به مدت یکماه تعیین شده بود گفت: این مهلت تا ۳۰ آذرماه تمدید شده و کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی (http://emtenan.mcls.gov.ir) نسبت به انجام فرایند نام‌نویسی اقدام کنند.

وی اظهارداشت: پس از برگزاری جشنواره استانی بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی انجام می‌گیرد و در نهایت منتخبان ‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و در جشنواره ملی امتنان از آنها تجلیل می‌شود.

جهاندیده افزود: در فرآیند نام‌نویسی کمیته فنی استانی پرونده‌هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخصهای طرح (ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب کنند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب  و به کمیته فنی کشوری معرفی می‌کنند.

وی بیان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

کد خبر: ۶۰٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha