۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
ایجاد ردیف توسعه سیستان و بلوچستان در لایحه بودجه ۱۴۰۰
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد ردیف توسعه سیستان و بلوچستان در لایحه بودجه ۱۴۰۰

زاهدان - عرب اول، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان از ایجاد ردیف توسعه سیستان و بلوچستان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

مهرداد عرب اول در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اعتبارت بسیار خوبی برای استان سیستان و بلوچستان به ویژه در بخش‌های زیربنایی و توسعه‌ای در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ردیف توسعه سیستان و بلوچستان از اتفاق‌های خوب و مهم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ است، افزود: این ردیف در سال ۹۴ حذف شده بود و برگشت آن کار سختی بود اما با تلاش فراوان این ردیف مجددا اضافه شد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا ردیف زیرساخت‌های توسعه شرق و غرب در قالب جز ۳۲ به ردیف ایجاد زیرساخت‌های توسعه شرق و غرب کشور و توسعه سیستان و بلوچستان تغییر نام داد.

وی با اشاره به اعتبارات سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۰ بیان کرد: از محل ردیف استانی که مبلغ آن ۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده سهم سیستان و بلوچستان ۴۷۹ میلیارد تومان است که در این بخش بین ۳۱ استان در رتبه دوم قرار داریم.

عرب اول گفت: همچنین در بودجه سال ۹۹ میزان اعتبار ردیف توسعه سیستان و بلوچستان ۷۶ میلیارد تومان بوده که در لایحه ۱۴۰۰ به ۱۰۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در بخش بودجه دو سوم نفت و گاز نیز سهم سیستان و بلوچستان ۵۷۱ میلیارد تومان است که جایگاه اول را در بین ۳۱ استان را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۶۰٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha