۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
۹۴ هزار و ۱۹۴ حلقه لاستیک با نرخ دولتی در همدان توزیع شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

۹۴ هزار و ۱۹۴ حلقه لاستیک با نرخ دولتی در همدان توزیع شد

همدان - صادقی راد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: امسال ۹۴ هزار و ۱۹۴ حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان همدانی توزیع شده است.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار پیرامون توزیع لاستیک به نرخ دولتی بین رانندگان عنوان کرد: طرح توزیع لاستیک سهمیه‌ای خودروهای سنگین از ابتدای مرداد ماه سال ۹۷ آغاز شد و امسال ۹۴ هزار و ۱۹۴ حلقه لاستیک در استان توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه توزیع لاستیک در شرایط کنونی که با تعرفه حمایتی خاصی نیز صورت می‌گیرد، با هدف خدمت رسانی بهینه به رانندگان و عدم اختلال در شبکه حمل و نقل بار و مسافر صورت می‌گیرد؛ اضافه کرد: بیش از ۹۴ درصد توزیع لاستیک در استان همدان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان همچنین با بیان اینکه با وجود همه مشکلات در زمینه حمل و نقل کالا تعداد بارنامه ها در این استان افزایش داشته است، افزود: تعداد بار نامه صادره نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه امسال هشت میلیون تن کالا از استان همدان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش دارد، اضافه کرد: سیمان، سیب زمینی، بنزین، کلینکر، گازوئیل، سنگ آهن و شمش آهن عمده کالاهای حمل شده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان همچنین به وضعیت مجتمع‌های خدمات رفاهی اشاره کرد و با بیان اینکه نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی انجام می‌شود، ادامه داد: ۳۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان همدان فعال است و دو مجتمع نیز  دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

ثادقی راد با اشاره به اینکه ۱۴ مجتمع خدمات رفاهی در دست ساخت است، ادامه داد:ساخت ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی نیز در حال استعلام وضعیت برای ساخت است.

کد خبر: ۶۰٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha