۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
پروژه ۴ بانده «پارس‌آباد به سربند» سال آینده افتتاح می شود/ تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

پروژه ۴ بانده «پارس‌آباد به سربند» سال آینده افتتاح می شود/ تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار

اردبیل- جهانگیرزاده، نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده پروژه چهاربانده پارس‌آباد به سربند نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در اردبیل اظهار داشت: پروژه چهاربانده پارس‌آباد به سربند یکی از پروژه‌های مهم استان محسوب می‌شود که این پروژه طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تزریق ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ادامه اجرای این پروژه خبر داد و بیان کرد: تلاش‌های انجام یافته توسط استاندار اردبیل و فرماندار شهرستان در راستای پیگیری تأمین اعتبارات حائز اهمیت است و با توجه به این که اجرای این پروژه جزو مطالبات مهم مردم است بنابراین با همکاری‌های همه‌جانبه به دنبال سرعت‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها هستیم.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس ادامه داد: فاز اول و فاز دوم این مجموعه با پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال مطالبات پیمانکاران محقق شده و درصدد هستیم با همکاری همه‌جانبه پیمانکاران و مسئولان مربوطه اجرای این پروژه را در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

جهانگیرزاده ادامه داد: تمام تلاش و جدیت ما دستیابی به اهداف توسعه‌ای خود در اجرای پروژه‌های عمرانی و راهسازی است و با توجه به این که جاده مغان هر سال فوتی‌های تصادفی بالایی را از خود بر جای می‌گذارد بنابراین نیاز است در این زمینه با تزریق اعتبارات مناسب و کافی مشکلات مربوطه را برطرف‌سازی کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی ما تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید است که بر همین اساس تمام اهتمام خود را به‌کارگرفته‌ایم تا مشکلات و مطالبات خود را تحقق بخشیده و به تمامی اهدافمان در راستای توسعه و پیشرفت منطقه جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۶۰٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha