۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
پرتفوی بورسی «وتوصا» ۲۷.۱ هزار میلیارد ریال افزایش یافت

پرتفوی بورسی «وتوصا» ۲۷.۱ هزار میلیارد ریال افزایش یافت

گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در گزارش یکساله خود اعلام کرد که پرتفوی بورسی این شرکت با رشد ۲۷هزار و ۱۳۰میلیارد و ۷۲۹میلیون ریالی همراه شده است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ با سرمایه ۴هزار میلیارد ریالی سود هرسهم را ۶۲۵ریال اعلام کرد.

این شرکت در سال مورد گزارش نسبت به سال مالی قبل آن سود عملیاتی را با رشد ۴۲درصدی به ۲هزار و ۸۷۹میلیارد ریال، سود خالص را با رشد ۴۷درصدی به ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را با رشد ۱۳۳درصدی به ۳هزار و ۸۵میلیارد ریال رساند.

وتوصا در یکسال مالی توانسته پرتفوی بورسی خود را ۲۷هزار و ۱۳۰میلیارد و ۷۲۹میلیون ریال افزایش دهد. این شرکت بهای تمام شده پرتفوی بورسی را با افت ۴۹۹میلیارد و ۵۸۶میلیون ریال به مبلغ ۴هزار و ۳۸۰میلیارد ریال و ارزش بازار آن را با رشد ۲۱هزار و ۴۱۰میلیارد ریال به ۳۱هزار و ۵۱۱میلیارد ریال رسانده است.

در دوره مورد گزارش، «وتوصا» کل مبلغ بهای تمام شده سهام بورسی خریداری شده را ۴۸میلیارد و ۶۸۴میلیون ریال اعلام کرد. همچنین کل مبلغ سهام واگذار شده را ۲هزار و ۴۰۵میلیارد ریال اعلام کرد که از محل این واگذاری به سود یک هزار و ۸۶میلیارد ریال دست یافت.

کد خبر: ۶۰٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha