۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
مجوز تولید خودروهای هیبریدی در زنجان گرفته شد
نماینده زنجان و طارم در مجلس:

مجوز تولید خودروهای هیبریدی در زنجان گرفته شد

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به توسعه نامتوازن استان گفت: مجوز راه‌اندازی شرکت تولیدکننده خودروهای هیبریدی در شهرک صنعتی شهریاری گرفته شد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، به راه‌اندازی شرکت تولیدکننده خودروهای هیبریدی در زنجان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مجوز راه‌اندازی شرکت تولیدکننده خودروهای هیبریدی در استان گرفته شد.

وی با بیان اینکه این کارخانه در آزاد راه زنجان  به تبریز و در شهرک صنعتی شهید شهریاری احداث می شود، اظهار کرد: زمین دراین شهرک به سرمایه گذار تحویل داده شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه توسعه یافتگی در غرب زنجان محقق نشده و با احداث این کارخانه توسعه صنعتی خوبی رخ می دهد.

طاهری سرمایه گذاری اولیه برای شروع این کارخانه را بیش از سه هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در فاز اول این کار خانه ۳۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

وی ابراز داشت: تولید اولیه این کارخانه تولید اتوبوس برقی است و در فاز های بعدی هم خودروسواری برقی و مینی بوس تولید می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: فاز اول این کارخانه با قول سرمایه گذار طی ۹ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

طاهری با بیان اینکه سرمایه‌گذار ایرانی برای راه‌اندازی شرکت خود با یک شرکت چینی همکاری دارد، گفت: با بهره برداری فازهای بعدی اشتغال خوبی برای جوانان استان ایجاد می شود.

کد خبر: ۶۰٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha