۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
قیمت هر کیلو مرغ گرم در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسید
ادامه روند کاهشی قیمت مرغ؛

قیمت هر کیلو مرغ گرم در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسید

یاسوج- قیمت هر کیلو مرغ گرم در کهگیلویه و بویراحمد با ادامه روند کاهشی به بیست هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، هفته های اخیر بازار مرغ در کهگیلویه و بویراحمد نوسان های قیمتی متعددی را تجربه کرد و در کنار افزایش قیمت ها تا بیش از ۲۷ هزار تومان، عدم عرضه در برخی از روزها، بازار را از مرغ تهی کرد.

اما با ورود بخش های متولی و نظارت مستمر و توزیع مناسب مرغ منجمد، چندین عامل دست به دست هم داده تا رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از کاهش قیمت مرغ گرم به ۲۰ ‌هزار و ۴۰۰ تومان در هفته جاری خبر دهد.

سالار حسین پور در گفتگو با خبرنگار بازار، افزود: ‌با اقدامات انجام گرفته در سطح استان قیمت مرغ روند کاهشی خود را ادامه داده تا طی این هفته عرضه مرغ گرم در بازار با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان برای هر کیلوگرم را داشته باشیم.

حسین پور تصریح کرد: توزیع مرغ منجمد نیز ادامه داشته و تامین بازار از طریق مرغ با هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان را خواهیم داشت.

رئیس صمت کهگیلویه و بویراحمد فروش مرغ بیش از قیمت های مصوب را تخلف دانست و اظهار کرد: با متخلفین به شکل قانونی برخورد خواهد شد.

وی همچنین به مشکلات واحد های مرغداری و عاملان توزیع اشاره کرد و ابراز داشت: حمایت از مصرف کننده و تولید کننده مد نظر ما بوده و بررسی و پیگیری مشکلات واحد های تولیدی نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر: ۵۹٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha