۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
شناسایی ۱۰۷ نقطه حادثه خیز و پرتصادف در زنجان
مدیرکل راهداری زنجان خبر داد

شناسایی ۱۰۷ نقطه حادثه خیز و پرتصادف در زنجان

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان، با بیان اینکه تاکنون  ۱۰۷ نقطه حادثه خیز و پرتصادف در استان زنجان شناسایی شده است گفت: ایمن سازی محور سه راهی شیفت تا چورزق ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت نقاط حادثه خیز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۶ با همکاری پلیس راه و راه و شهرسازی استان، شناسایی نقاط حادثه خیز آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه تاکنون  ۱۰۷ نقطه حادثه خیز و پرتصادف در استان زنجان شناسایی شده است، اظهار کرد: اداره راهداری استان برایمن سازی نقاط حادثه خیز تاکید جدی دارد که از این تعداد ۷۲ نقطه پرتصادف بوده و مابقی حادثه خیز است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، به روند ایمن سازی محور سه راهی شیفت تا چورزق اشاره کرد و گفت: سه سال پیش کار تعریض این پروژه به طول پنج کیلومتر آغاز شده است. 

علی اکبری با بیان اینکه برای ایمن سازی این محور ۵۳ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی پیش بینی شده است، تاکید کرد: این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز اول این پروژه به طول دو کیلومتر طی سال آینده به بهره برداری  می رسد. 

علی اکبری تاکید کرد: توجه به ایمن سازی نقاط حادثه خیز در استان زنجان در کاهش تصادفات جاده ای بسیار موثر است. 

وی با بیان اینکه ایمن سازی نقاط حادثه خیز به اعتبارات بسیار زیادی نیاز دارد، ابراز داشت: تاکنون ۶۹ نقطه  پر تصادف دراستان رفع مشکل و ایمن‌سازی شده است. 

کد خبر: ۵۹٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha