۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
موازی کاری‌های حوزه جذب سرمایه‌گذاری در قزوین باید از بین برود
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری قزوین:

موازی کاری‌های حوزه جذب سرمایه‌گذاری در قزوین باید از بین برود

قزوین- مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین گفت: موازی کاری‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری باید با هدف تسریع در اجرا و بهره برداری طرح‌های اقتصادی متوقف شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سعید نبیل اظهار داشت: باید در حوزه حمایت و جذب سرمایه گذاری شاهد وحدت رویه از سوی دستگاه های اجرایی باشیم.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: وضعیت استعلام ها و مجوزهای مربوط به طرح های سرمایه گذاری باید در کمترین زمان ممکن مشخص شود تا سرمایه گذاران با گذشت زمان در تامین هزینه های طرح خود دچار مشکل نشوند.

نبیل با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید برای طرح های مختلف سرمایه گذاری مربوط به حوزه خود میزان آورده سرمایه گذاران را مشخص کنند، افزود: آورده سرمایه گذار به علاوه تسهیلات مکمل اجرای طرح های سرمایه گذاری است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: دستگاه های اجرایی استان باید با رعایت ضوابط و چارچوب های قانونی نهایت تسهیل و همراهی را با سرمایه گذاران داشته باشند.

نبیل همچنین تاکید کرد: در نشست های بررسی وضعیت سرمایه گذاری طرح های مختلف، سرمایه گذاران مربوطه نیز حضور پیدا کرده تا به ابهامات و پرسش های نمایندگان دستگاه های صادرکننده مجوز و متولی پاسخ بدهند.

وی همچنین گفت: باید برای تکمیل طرح های نیمه تمام گردشگری در استان بیش از پیش تلاش کنیم چرا که این حوزه می تواند در دوران پساکرونا درآمد و اشتغال قابل توجهی را برای استان به همراه داشته باشد.

کد خبر: ۵۹٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha