۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
۵ هزار زنجانی در طرح ملی مشاغل خانگی صاحب شغل می شوند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۵ هزار زنجانی در طرح ملی مشاغل خانگی صاحب شغل می شوند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه توسعه مشاغل خانگی در استان زنجان در سال جهش به جد دنبال می شود، گفت: براساس طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، برای پنج هزار و ۸۰۰ نفر در استان اشتغالزایی محقق شده است. 

محمدرضا یوسفی در گفتگو با بازار، با بیان اینکه توسعه مشاغل خانگی در سال جهش  دراستان زنجان به جد دنبال می شود، گفت: براساس طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، برای پنج هزار و ۸۰۰ نفر در استان اشتغالزایی محقق شده است. 

وی از شناسنامه‌دار کردن ۱۶ هزار زنجانی در حوزه مشاغل خانگی خبر داد و اظهار کرد: در راستای توسعه مشاغل خانگی، طی سال گذشته طرح ملی مشاغل خانگی در ۹ استان به صورت پایلوت به اجرا گذاشته شد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: از شهریور ماه سالجاری طرح توسعه مشاغل خانگی در زنجان آغاز شد و ثبت نام در استان هم بسیار خوب بود. 

یوسفی با بیان اینکه هدف از طرح توسعه مشاغل خانگی بهبود معیشت و افزایش رفاه خانواده‌ها است، تاکید کرد: با کمک دستگاه‌های اجرایی مجوزهای مشاغل خانگی در استان زنجان صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید برای توسعه مشاغل خانگی در استان تسهیلات خوبی هم پرداخت می شود، افزود: فعالان عرصه تعاونی با تلاش بیشتر می‌توانند بسیاری از سرمایه‌های موجود را شناسایی و در بخش مشاغل خانگی استفاده کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، ابراز داشت: اقتصاد ایران شامل سه بخش خصوصی، تعاونی و دولتی است و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود. 

کد خبر: ۵۹٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha