۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در قم مجازی برگزار می‌شود
با پاسداشت شهید فخری‌زاده؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در قم مجازی برگزار می‌شود

قم - دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان قم گفت: به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب، بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سید حسین اخوان علوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اعلام اینکه بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار از تاریخ ۲۹ آذرماه تا ۵ دی‌ماه امسال در بستر وب برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه با پاسداشت و یادمان شهید هسته‌ای محسن فخری زاده و مرحوم حجت الاسلام دکتر موسویان، یکی از نخبگان برجسته بانکداری اسلامی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه محور فعالیت‌های نمایشگاه بر اساس منویات مقام معظم رهبری با عنوان پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید خواهد بود، گفت: این دو بزرگوار با اینکه از چهره‌های ماندگار ملی کشور هستند اما هردو از نخبگان و تربیت یافتگان شهر کریمه اهل بیت(ع) محسوب می‌شوند.

زیرساخت‌های برگزاری نمایشگاه مجازی فراهم است
رئیس پارک علم و فناوری استان قم با تأکید بر اینکه برخلاف وضعیت اقتصادی کشور فناوران و نخبگان فناور بدون توجه به آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا در بستر رشد و توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنند، گفت: خوشبختانه حرکت رو به رشد و توسعه‌ای شرکت‌های فناور در دوران کرونا بسیار چشمگیر و قابل ستایش بوده است به طوری مورد توجه و تمجید مسئولان ارشد کشوری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تجربه برگزاری نمایشگاه در فضای وب تجربه ارزنده و مهمی خواهد بود، گفت: بدون شک برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری و چهره به چهره تأثیرگذاری و حس و حال خاصی دارد که قابل توصیف نیست و متأسفانه در سال جاری به دلیل شرایط ویژه از نعمت بزرگ حسن همجواری با غرفه داران و بازدیدکنندگان محروم هستیم.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار قم با تأکید بر اینکه سعی خواهیم کرد نمایشگاه فضای مجازی را با همان کمیت و کیفیت سال‌های گذشته برگزار کنیم، گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی بار دیگر توانمندی و ظرفیت‌های فناوران را در مدیریت هوشمند جامعه با کمترین هزینه و در راستای تأمین منافع و بهره‌وری اقتصادی کشور به منصه ظهور خواهد گذاشت.

مدیریت اقتصادی کشور باید هوشمند و فناورانه باشد
اخوان علوی به مهم‌ترین برنامه‌های استانی هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و رونمایی از دستاوردهای جدید با رویکرد کارآفرینی و مهارت آموزی، برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان، برگزاری جشنواره دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر و فناور و برگزاری نشست‌های تخصصی و سمینارهای علمی پژوهشی از جمله اقدامات برنامه ریزی شده در این ایام است.

با اعلام کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان قم از ۲۹ آذرماه تا ۵ دی‌ماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.qomtechfair.ir و www.qomstpfair.ir مراجعه کنند.

کد خبر: ۵۹٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha