۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تمدید اعتبار مجوزهای تمام مشاغل استان سمنان تا پایان دی‌ماه
معاون سازمان صمت سمنان خبر داد:

تمدید اعتبار مجوزهای تمام مشاغل استان سمنان تا پایان دی‌ماه

سمنان- معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بند ۱۱ مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: همه مجوزهای صادره توسط دستگاه‌ها و نهادهای متولی صدور مجوز برای تمام فعالیت‌ها و کسب‌وکارهای و مشاغل استان تمدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا مداح صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به بند ۱۱ مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: همه مجوزهای صادره توسط دستگاه‌ها و نهادهای متولی صدور مجوز برای تمام فعالیت‌ها و کسب‌وکارها و مشاغل تا تاریخ یکم بهمن‌ماه سالجاری تمدید می‌شود.

وی بابیان اینکه در هشت ماه گذشته از سال جاری، ۹۳ مورد کارت بازرگانی در استان سمنان صادر و تمدیدشده است، افزود: این طرح در راستای جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات مربوطه اجرایی می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه کارت بازرگانی به‌عنوان مجوز فعالیت در امر صادرات و واردات محسوب می‌شود، اضافه کرد: تاکنون ۱۱ فقره کارت بازرگانی تغییریافته و چهار مورد نیز تعلیق شده است.

کد خبر: ۵۹٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha