۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
پارک اقتصاد دیجیتال استان سمنان بهره‌برداری می‌شود/ پیشرفت ۹۵ درصدی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان:

پارک اقتصاد دیجیتال استان سمنان بهره‌برداری می‌شود/ پیشرفت ۹۵ درصدی

سمنان- حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بابیان اینکه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان احداث می‌شود، گفت: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به پروژه احداث پارک اقتصاد دیجیتال استان سمنان اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث‌شده است و اکنون فاز ساختمانی این پارک ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بابیان اینکه چهار سوله در این پارک ایجاد می‌شود که هر سوله ۲۵۰ مترمربع است، تصریح کرد: وزارت ارتباطات متعهد به تجهیز این پارک است که با تکمیل فاز ساختمانی آن به‌سرعت نسبت به خریداری و استقرار تجهیزات موردنیاز اقدام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با تأکید بر اینکه پس از تکمیل ۱۰۰ درصدی این پروژه انتشار فراخوان، جذب واحدهای فناوری و شرکت‌ها و فعالان این عرصه در دستور کار قرار می‌گیرد، ابراز داشت: اجرای برنامه‌های حمایتی مختلف وزارت در قالب گرنت‌های جوانه، رشد هم‌زمان با جذب واحدها آغاز می‌شود.

حسن‌پور با اشاره به اینکه استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل این مرکز گام مؤثری در جهت توسعه و گسترش اقتصاد دیجیتال و کمک به رونق اقتصادی استان است، تأکید کرد: تحقق سیاست‌های دولت الکترونیک در راستای اجرای این طرح دنبال می‌شود.

کد خبر: ۵۹٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha