۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کشتی آرای: سکه ۱۴۰ هزار تومان گرانتر شد/ دلار ۱۴۵۰۰ تومان
صعود بی سابقه قیمت جهانی طلا در ۷ سال اخیر

کشتی آرای: سکه ۱۴۰ هزار تومان گرانتر شد/ دلار ۱۴۵۰۰ تومان

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت اونس با افزایش ۲۲ دلاری نسبت به روزگذشته به ۱۶۰۹ دلار رسید که این رقم در ۷ سال اخیر بی سابقه ترین جهش قیمت را نشان می دهد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: صعود بی سابقه قیمت طلا در جهان به دلیل شرایط اقتصادی چین است که منجر به افزایش تقاضای جهانی برای طلا شده است به همین دلیل نرخ اونس بیشترین جهش را در ۷ سال اخیر تجربه کرده است.

وی افزود: امروز قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش ۱۶۰ تومانی نسبت به روزگذشته به ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با افزایش ۱۴۰ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان، تمام سکه طرح جدید با افزایش ۱۳۰ هزار تومانی به ۵ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، نیم سکه با افزایش ۷۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز قیمت هر قطعه ربع سکه با افزایش ۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و نرخ هر قطعه سکه گرمی با افزایش ۱۰ هزار تومانی به ۹۵۰ هزار تومان رسید.

وی تصریح کرد: قیمت هر مثقال طلا با افزایش ۶۸ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به ۲ میلیون و ۳۸۷ هزار تومان رسید و قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با افزایش ۱۰  هزار و ۹۰۰ تومانی نسبت به روزگذشته به ۵۴۹ هزار تومان رسید.

کد خبر: ۵٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha