۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه تا پایان فروردین ۱۴۰۰
مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت خبر داد

تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه تا پایان فروردین ۱۴۰۰

قنادی، مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمام دفترچه‌های بیمه اعم از دفترچه‌های کارمندی، بازنشسته‌ها، کمیته امداد، بیمه همگانی و روستاییان تا تاریخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ اعتبار دارد.

به گزارش بازار، مهدی قنادی، مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت گفت: با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در کشور، تا تاریخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ اعتبار تمام دفترچه‌های بیمه اعم از دفترچه‌های کارمندی، بازنشسته‌ها، کمیته امداد، بیمه همگانی و روستاییان تمدید شده است.

وی تأکید کرد: تا زمانیکه دفترچه‌ بیمه‌شدگان برگه سفید دارد، می‌توانند از اعتبار آن استفاده کنند و در صورت اتمام برگه سفید بیمه‌شدگان باید برای دریافت دفترچه جدید اقدام کنند.

مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها می‌توانند اعتبار دفترچه‌ها را به صورت آنلاین و با ورود کد ملی بیمار استعلام بگیرند و اقدام به پذیرش بیمار کنند.

قنادی با بیان اینکه مردم برای اطلاع از اعتبار دفترچه بیمه از سامانه یکپارچه #۱۶۶۶* استفاده کنند، گفت: اگر داروخانه‌ای از پذیرفتن دفترچه با برگه سفید و نداشتن اعتبار خودداری کرد هموطنان از طریق سامانه ۱۶۶۶به ما اطلاع دهند.

کد خبر: ۵۹٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha