۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸
برنامه جدی  فولکس واگن برای فروش در چین
رقابت عرضه خودروهای الکتریکی در بازار بزرگ جهان ادامه دارد

برنامه جدی  فولکس واگن برای فروش در چین

گروه خودروسازی فولکس واگن در چین مدل جدید فروش را راه اندازی خواهد کرد. این مدل نسبت به نوع متداول آن گسترده‌تر خواهد بود که سبب ثبات قیمتی در نمایشگاه‌های فروش خودروسازان برای محصولات برقی خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی فولکس واگن در چین مدل جدید فروش را راه اندازی خواهد کرد. این مدل نسبت به نوع متداول آن گسترده‌تر خواهد بود که سبب ثبات قیمتی در نمایشگاه‌های فروش خودروسازان برای محصولات برقی خواهد شد. این خودروساز آلمانی روز چهارشنبه در خصوص ارتباط مشتریان، گفت: مشتریان می‌توانند از طریق وب سایت، نمانیندگی‌های مجازی و نرم افزار موبایل‌های هوشمند اقدام به سفارش خودرو مورد نظر کنند. در این شیوه فرآیند فروش، فروشندگان از فروش خودرو کارمزد گرفته و نیازی به نگهداری آن ندارند.

در شیوه فروش سنتی برندهای مانند فولکس واگن، جنرال موتورز و تویوتا قیمت رسمی را تعیین می‌کنند، اما فروشندگان اغلب با قیمت بالاتر خودروها را به دست مشتریان می‌رسانند. این شیوه فروش از برنامه تسلا که اجازه می‌دهد فروشنده سود قابل قبولی به دلیل سرمایه‌گذاری جهت راه‌اندازی فروشگاه انجام داده است، قیمت معقولی را انتخاب تا مدیریت فروش را اصلاح کند. قدرت نمایشگاه‌های عرضه خودرو یک تمایز مهم برای سازندگان خودروهای الکتریکی در بازار بزرگ جهانی خودرو است. تسلا در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نمایشگاه و مرکز خدماتی دارد.

سرمایه‌گذاری فولکس واگن با تعامل گروه اف ای دبیلو چین، سبب ایجاد یک برنامه دقیق فروش الترونیکی خودروها شده است. فولکس واگن تا سال ۲۰۲۳ نسخه‌های سدان محصولات خود را با همکاری اف ای دبلیو و سایک موتورز به بازار چین عرضه خواهد کرد.

کد خبر: ۵۹٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha