۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
نمی‌توان تمام مشکلات عدم پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را به بانک‌ها نسبت داد
معاون استاندار مرکزی:

نمی‌توان تمام مشکلات عدم پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را به بانک‌ها نسبت داد

اراک- فرخی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با بیان این که نمی‌توان تمام مشکلات عدم پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را به بانک‌ها نسبت داد، خواستار تشکیل کارگروه‌هایی برای حمایت هرچه بیشتر از طرح‌های اشتغال‌زایی شد.

سعید فرخی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص گلایه‌های برخی از فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه ها از بانک ها برای پرداخت تسهیلات اظهار داشت: کارگروه هایی در شهرستان ها تشکیل شده تا معضلات در پرداخت تسهیلات و نیز عملکرد بانک های عامل و قصور احتمالی برخی از بانک ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته نمی توان تمام مشکلات را به بانک ها نسبت داد و برخی اوقات کاستی دستگاه های اجرایی نیز می تواند، عامل عدم حمایت بانک ها از تولید باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بر انجام حمایت های لازم برای راه اندازی دو هزار طرح اشتغال زایی در استان تاکید کرد و گفت: هیچ کوتاهی و تعللی در مسیر راه اندازی طرح های اشتغال زایی پذیرفتنی نیست و باید همه سعی در به ثمر رسیدن پروژه ها داشته باشند.

فرخی نادیده گیری احتمالی بنگاه های اقتصادی کوچک توسط مسئولان اجرایی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: باید همه تولیدکنندگان کوچک، متوسط و بزرگ از تسهیلات و حمایت های مورد نیاز بهره مند شوند.

کد خبر: ۵۹٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha