۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
طرح های آب رسانی به روستاهای جنوب شرقی استان تهران بهره برداری شد
با حضور وزیر نیرو؛

طرح های آب رسانی به روستاهای جنوب شرقی استان تهران بهره برداری شد

پاکدشت- طرح های آب رسانی به روستاهای جنوب شرقی استان تهران با حضور وزیر نیرو بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر سه شنبه و با حضور وزیر نیرو ، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان پاکدشت،حمیدرضا نامداری، معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مقامات استانی و شهرستانی طرح های آب رسانی به روستاهای جنوب شرقی استان تهران به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران در حاشیه این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: از زمان تحویل گیری آبفای روستایی با تلاش شبانه روزی همکاران و بر اساس برنامه ریزهای انجام شده طرح های آب رسانی مختلفی جهت تامین و توزیع پایدار آب شرب روستاییان جنوب شرق استان تهران انجام شد.

نامداری  افزود: در راستای افزایش ظرفیت پدافندی تولید آب در روستاها و تامین آب شرب مورد نیاز این مناطق ۳۵حلقه چاه آب از ابتدای امسال تاکنون حفر، تجهیز، احیا و بهسازی شده است.

وی با اشاره به فرسودگی شبکه های آب رسانی روستاهای جنوب شرق استان تهران گفت: به منظور اصلاح و بازسازی شبکه توزیع این روستاها ۲۱ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران با بیان این مطلب که جهت اجرای پروژه‌های آب‌رسانی روستایی بالغ‌ بر ۲۶۰میلیارد ریال هزینه شده است عنوان داشت: بهسازی ۱۲ ایستگاه دستگاه‌های برق‌رسانی، بهبود و ارتقا کیفیت آب شرب با نوسازی و اصلاح سامانه های گندزدایی ۹۶روستا، افزایش تاب‌آوری و ذخیره‌سازی آب با ساخت و در مدار بهره برداری آوردن سه باب مخزن و تعمیرات ۳۳ مورد تأسیسات آب‌رسانی موجب رضایت مندی بیشتر روستائیان عزیز و سخت کوش این منطقه شده است.

کد خبر: ۵۹٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha