۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
توزیع ۲۹ تن مرغ منجمد در ۱۰ محله بندرعباس با قیمت مصوب
رئیس اتحادیه مواد پروتئینی بندرعباس خبر داد

توزیع ۲۹ تن مرغ منجمد در ۱۰ محله بندرعباس با قیمت مصوب

بندرعباس- رحیمی، رئیس اتحادیه قصابان و مواد پروتئینی بندرعباس گفت: ۲۹ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۱۵ هزار تومان در ۱۰ محله کم برخوردار بندرعباس در حال توزیع است.

علی رحیمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب در استان هرمزگان ، بیان داشت: توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب ۱۵ هزار تومان در فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ به دلیل ازدحام جمعیت در شرایط کرونایی موجود متوقف شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه حفظ سلامت مردم در شرایط فعلی کرونایی در اولویت قرار دارد و به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی شهروندان در زمان توزیع گوشت مرغ مصوب در فروشگاه ها برای مدتی عرضه این محصول متوقف شده است.

رحیمی با بیان اینکه به منظور رفع نیاز اقشار آسیب پذیر مرغ منجمد با قیمت مصوب در حال توزیع در محلات بندرعباس است، اظهار کرد: از روز گذشته در ۱۰ محله بندرعباس با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این محصول با نرخ مصوب در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: البته به دنبال راهکاری برای عرضه مجدد مرغ منجمد با نرخ مصوب ۱۵ هزار تومان در بازار هستیم که پیشنهاداتی در این خصوص نیز ارائه شده است.

کد خبر: ۵۹٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha