۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
فقط ۳۱ مورد از ۲۵۶ طرح صنعتی استان تهران مشمول پرداخت تسهیلات شده است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران:

فقط ۳۱ مورد از ۲۵۶ طرح صنعتی استان تهران مشمول پرداخت تسهیلات شده است

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: فقط ۳۱ مورد از ۲۵۶ طرح صنعتی استان تهران مشمول پرداخت تسهیلات شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امامی امین بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد با اشاره به عدم همراهی برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی اظهار داشت: مشکل دیگر در استان تهران این است که دفتر مرکزی بسیاری از طرح های کل کشور در تهران است از این رو تسهیلات دریافت می کنند.
امامی امین امین با اشاره به اینکه اولویت دریافت تسهیلات، طرح های استان تهران باشد گفت: در همین زمینه نامه ای به امضای استاندار تهران به رئیس بانک مرکزی ارسال می شود تا بتوانیم موضوع را پیگیری کنیم .
وی در ادامه در خصوص عملکرد بانک های استان تهران در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی افزود: ۲۵۶ طرح صنعتی به بانک های استان تهران ارائه شده که ۹۴ طرح رد شده و تنها ۳۱ مورد پرداخت شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران یکی از مشکلات اساسی استان تهران را اقدامات سلیقه‌ای بانک‌ها دانست که برخلاف مصوبات بانک مرکزی سلیقه‌ای عمل می کنند.
کد خبر: ۵٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha