۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
سازمان مدیریت کاهش ١٠ برابری بودجه مشاغل خانگی را در استان تهران پی گیری کند
استاندار تهران:

سازمان مدیریت کاهش ١٠ برابری بودجه مشاغل خانگی را در استان تهران پی گیری کند

تهران- استاندار تهران گفت: سازمان برنامه و بودجه باید دلیل کاهش ١٠ برابری بودجه مشاغل خانگی را در استان تهران جویا شود.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طی سخنانی اظهار داشت: شورای خبرگان اقتصادی جهت فعال شدن طرح های رونق تولید و طرح های تولیدی باید متشکل از کسانی باشد که تسلط به موضوعات اقتصادی و مشکلات ستاد تسهیل دارند تا منتج به نتایج عملیاتی شود.

وی با اشاره به عدم اعطای تسهیلات از سوی یکی از بانکهای عامل  برای پرداختن به طرح‌های اقتصادی استان تهران افزود: این بانک هیچ برش استانی نداشته و از اینرو در پرداخت تسهیلات به استان تهران عملکرد ضعیفی داشته است.

محسنی بندپی بیان داشت: این بانک حسب وظیفه ذاتی باید توجه جدی به استان تهران داشته باشد در حالی که هیچ اعتباری به استان تهران تخصیص نداده است که در این زمینه نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی ارسال می شود.

استاندار تهران گفت: یک و نیم میلیارد تومان برای اشتغال روستایی پایدار در کشور در نظر گرفته شده بود اما این اعتبارات از جای دیگری سر درآورده است و اعتبار در نظر گرفته شده برای مشاغل خانگی ٤٨ میلیارد تومان بوده که این میزان در سال جاری به 8 میلیارد تومان رسیده است در صورتی که حدود شش هزار شغل در استان ایجاد شده است.

وی عنوان داشت: وظیفه سازمان برنامه و بودجه استان تهران است که ما را پای کار بکشد و از وزارت کار دلیل کاهش ١٠ برابری بودجه مشاغل خانگی را جویا شود و حق استان تهران را بگیرد.
.

کد خبر: ۵٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha