۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
۷ هزار خانوار روستایی استان سمنان در طرح توزیع نفت سفید و گاز مایع ثبت‌نام کردند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

۷ هزار خانوار روستایی استان سمنان در طرح توزیع نفت سفید و گاز مایع ثبت‌نام کردند

شاهرود- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: تا کنون هفت هزار خانوار روستایی فاقد گاز در سطح استان سمنان در طرح الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع ثبت نام کرده اند.

علی اکبر عربعامری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ثبت نام اکثریت خانوارهای روستائی  فاقد گاز طبیعی استان سمنان در طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع انجام شده است، تاکید کرد: هفت هزار خانوار فاقد نفت در سطح استان تا کنون ثبت نام کرده اند.

وی افزود: با استقرار میز خدمت در روستاهای دور افتاده شهرستانهای بیارجمند و میامی و برخی دیگر از روستاهای شهرستاهای دامغان و مهدی شهر و تلاش نواحی و کارکنان بسیجی منطقه، کار ثبت خانواده ها در مناطق گاز رسانی نشده استان درسایت https://newtejaratasan.niopdc.ir انجام شده است.

مدیر شرکت نفت منطقه شاهرود گفت: توزیع فرآورده از مرحله ثبت درخواست توسط متقاضی، بررسی و  تائید درخواست تا دریافت سوخت به صورت کاملا الکترونیکی انجام شده و سهمیه در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ و خانوارها از طریق پوزهای مستقر در فروشندگی‌های معرفی شده نسبت به برداشت سهمیه خود اقدام می کنند.

عربعامری ضمن بر شمردن آثار مثبت اجرای این طرح  تاکید کرد: با توجه به اینکه زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای ثبت درخواست و توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید فراهم است، گفت: خانوارهای واقع شده در مناطق فاقد گاز و مشمول طرح درسایت مذکور ثبت نام کنند تا بتوانند سوخت مورد نیاز خود را با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه های کارت خوان نصب شده در فروشنده ها، تاسیسات و  عوامل توزیع دریافت کنند.

کد خبر: ۵۹٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha