۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
برآورد دقیق خسارت‌های سیل دشتستان انجام می‌شود/ استقرار ۱۵ اکیپ
مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:

برآورد دقیق خسارت‌های سیل دشتستان انجام می‌شود/ استقرار ۱۵ اکیپ

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوشهر گفت: سیل روز گذشته خسارت‌های گسترده‌ای در شهرستان دشتستان داشته است که نسبت به بررسی دقیق و کارشناسی خسارت‌ها اقدام می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید حیدری بریدی صبح دوشنبه در نشست بررسی سیل دشتستان اظهار داشت: ۱۵ اکیپ فنی تخصصی از کارشناسان زبده در حوزه بازسازی و عمرانی در شهرستان دشتستان مستقر شده‌اند.

وی از استقرار نیروها و ماشین‌آلات بنیاد مسکن در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: در راستای تعیین خسارت‌های وارد شده به مردم فرمت‌های لازم طراحی شده و اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در کنار مردم این شهرستان هستیم و تلاش می‌کنیم تا خسارت‌های وارد شده به مردم جبران شود.

لزوم جبران خسارت‌ها
نماینده مردم دشتستان نیز خواستار تسریع در کمک‌رسانی به مردم این شهرستان شد و ادامه داد: انتظار می‌رود در پیشگیری از چنین حوادثی که خانه و زندگی مردم را خراب می‌کند بهتر عمل کنیم.

ابراهیم رضایی اضافه کرد: خسارت‌های جدی به مردم وارد شده است و باید در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع مشکل مردم اقدام شود.

وی بر لزوم آسیب‌شناسی جدی برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی تاکید کرد.

خسارت به بخش کشاورزی و عمرانی
فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: خسارت‌های زیادی به برخی از سازه‌های شهرستان وارد شده است و بخش کشاورزی استان نیز آسیب جدی دیده است.

فتح‌الله نوروزی اضافه کرد: پل کلل که از روز گذشته مسدود شده بود، تا صبح امروز باز نشده است و امیدواریم طی ساعات آینده شاهد بازگشایی این مسیر مهم باشیم.

بازگشایی راه‌ها
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز با اشاره به اینکه سیل برای مردم دشتستان مشکلات اساسی ایجاد کرده است افزود: برخی از مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر که مسدود بود بازگشایی شده است.

جهانگیر دهقانی اضافه کرد: بارش‌های شدید باران و ورود سیلاب از استان‌های فارس و کهگیلویه باعث شد تا بیشترین خسارت‌ها به شهرستان دشتستان وارد شود.

کد خبر: ۵۸٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha