۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
 ۱۴ روستای ماهنشان از نعمت گاز بهره‌مند شدند/ بهره‌مندی ۱۰۰ درصد جمعیت شهری
مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

 ۱۴ روستای ماهنشان از نعمت گاز بهره‌مند شدند/ بهره‌مندی ۱۰۰ درصد جمعیت شهری

زنجان- احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز زنجان با بیان اینکه با اجرای طرح ضربتی خط لوله شش کیلومتری آق کند به آلمالو، با قطر ۱۶۰ میلی متر  موجب پایداری گاز در روستاهای ماهنشان شد، گفت: در این طرح ۱۴ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

موسی احمدلو در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: در حال حاضر بیش از ۳۲۸ هزار مصرف کننده خانگی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۲۷ هزار و ۸۰۲ مصرف کننده تجاری و دو هزار و ۳۱۸ مشترکین عمده و صنعتی از گاز طبیعی استفاده می کنند، اظهار داشت: مصرف گاز زنجانی ها در استان طی ۲۴ ساعت گذشته بیش ازهشت میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد. 

مدیرعامل شرکت گاز زنجان، با بیان اینکه با اجرای طرح ضربتی خط لوله شش کیلومتری آق کند به آلمالو، با قطر۱۶۰ میلی متر  موجب پایداری گاز در روستاهای شهرستان ماهنشان شد، گفت: در این طرح شرکت گاز ۱۴ روستای ماهنشان از نعمت گاز بهره مند شدند.

احمدلو تاکید کرد: تاکنون در این شهرستان ۴۸ کیلومتر خطوط انتقال گاز و ۶۷۳ کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گازاجرا شده است. 

وی گفت: تا کنون سه هزار و ۵۳۵ مصرف کننده خانگی شهری، هشت هزار و ۲۴۳ مصرف کننده روستایی، ۵۸۷ مصرف کننده تجاری و ۳۱ مصرف کننده صنعتی در ماهنشان به شبکه گاز کشور متصل هستند.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان، ابراز داشت: بیش از ۸۴.۵ درصد از خانوارهای روستایی شهرستان ماهنشان از نعمت گاز بهره مند هستند.

کد خبر: ۵۸٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha