۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
پنجره واحد سرمایه‌گذاری در گلستان شعار است
نماینده مردم گرگان و آق قلا:

پنجره واحد سرمایه‌گذاری در گلستان شعار است

گرگان- منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: پنجره واحد سرمایه‌گذاری در گلستان شعار است و در عمل پنجره واحد نداریم و باید جدی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

غلامرضا منتظری در دیدار با تحریریه خبرگزاری بازار اظهار کرد: سرمایه‌گذار در شرایطی در منطقه‌ای ورود می‌کند که دو مولفه امنیت و حمایت وجود داشته باشد.

وی سرمایه‌گذار را به کبوتر تشبیه کرد و افزود: سرمایه‌گذار اگر احساس امنیت نکند در استان استقرار نمی‌یابد و در کنار امنیت باید چتر حمایتی دولت بر سر مجموعه سرمایه‌گذاری باز شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکنون برای جذب سرمایه‌گذار در استان کاستی‌هایی داشته‌ایم که در نشست با استاندار این موارد تذکر داده شد.

وی به گلایه سرمایه‌گذاران هم اشاره و بیان کرد: سرمایه‌گذاران به طولانی بودن روند صدور مجوز در استان انتقاد داشته و دغدغه بعدی آن‌ها سخت‌گیری‌ها در اعطای تسهیلات بود.

منتظری تصریح کرد: پنجره واحد سرمایه‌گذاری در گلستان در حد شعار بوده و در عمل پنجره واحد نداریم و باید جدی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

به گفته وی مجمع نمایندگان گلستان تاکنون سرمایه‌گذارانی را در تهران شناسایی کرده و با آن‌ها نشست برگزار شده و هم‌اکنون سه یا چهار طرح سرمایه‌گذاری آماده ارائه به استان است.

کد خبر: ۵۸٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha