۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
نمایشگاه گل و گیاهان دارویی در قزوین گشایش یافت

نمایشگاه گل و گیاهان دارویی در قزوین گشایش یافت

قزوین- نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، تجهیزات باغبانی، سوغات و صنایع دستی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین، نمایشگاه گل و گیاه دارویی  دوشنبه شب در قزوین گشایش یافت.  در این نمایشگاه ۱۰۴ تولیدکننده و فعال در حوزه‌های گل و گیاه، گل‌های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در حوزه سوغات و هدایا از ۲۰ استان کشور محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گل و گیاه به منظور آشنایی با انواع گیاهان آپارتمانی، برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ارایه توانمندی‌ مشارکت کنندگان و فعالان این عرصه و همچنین سوغات و هدایا از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

علی‌اصغر حاجی‌محمدی افزود: برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کنندگان، ارایه توانمندی‌ مشارکت کنندگان و فعالان، ایجاد فضای مناسب جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف‌کننده و تولید کننده از جمله اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در حوزه سوغات و هدایا از استان‌های البرز، گیلان، گلستان، همدان‌، قزوین، اراک، تهران، خوزستان، کرمانشاه، اصفهان، یزد، زنجان، کرمانشاه، کرمان، اردبیل، بوشهر، قم ، خراسان ، آذربایجان شرقی و غربی محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا از امروز تا دوم اسفندماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

کد خبر: ۵٬۸۸۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha