۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
مرغداری بدون نهاده تا کی زنده می ماند؟
مشاور عالی اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی مطرح کرد

مرغداری بدون نهاده تا کی زنده می ماند؟

کمالی سروستانی، مشاور عالی اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: اگر نهاده دامی داشته باشیم، مرغداران آماده جوجه ریزی هستند اما با روند کنونی بسیاری از مرغداران ورشکسته شده و نگرانند.

به گزارش بازار، کمالی سروستانی در واکنش به تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از میادین میوه و تره بار در توزیع مرغ گفت: وضعیت تولید مرغ در سال جاری ارتباط کامل با تامین نهاده ها دارد. اگر به اندازه کافی نهاده داشته باشیم، مرغداران هم برای جوجه ریزی آمادگی کامل دارند ولی این اتفاق نیفتاده است.

وی با تاکید به اینکه صدایشان به جایی نمی رسد گفت: کسی به حرف ما گوش نمی دهد و مرغداری به شدت شغلی پر خطر شده و بسیاری از مرغداران ورشکسته شده و نگرانند.

مشاور عالی اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال که جهش تولید است اظهار داشت: اگر بخش کشاورزی پایه اصلی اقتصاد مقاومتی است باید صنف مرغداران جدی گرفته شوند. ارزانترین و بهترین، پروتئین مصرفی مردم مرغ است. اگر نهاده ی این محصول هم فراهم نشود و مرغداران به کنار روند باید بسیار تاسف خورد. مسئولان امر باید فکری اصولی و جدی در مورد این مسئله داشته باشند.

کد خبر: ۵۸٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha