۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
جنسیس به جرگه شوتینگ‌بریک‌ها پیوست!

جنسیس به جرگه شوتینگ‌بریک‌ها پیوست!

مدیران ارشد بازاریابی برند لوکس هیوندای در بررسی‌های جدید خود، شوتینگ‌بریک‌ها را یک گام موفق دیگر برای این خودروساز کره‌ای می‌دانند. طی یک هفته گذشته جنسیس شوتینگ‌بریک G۷۰ را در پیست معروف نوربرگ رینگ با پوشش‌های استتاری در حال تست‌های حرکتی آن بود که عکاسان جاسوس چندین تصاویر از این محصول را منتشر کردند.

بازار؛ گروه خودرو: سدان کلاس D لوکس جنسیس یا همان G۷۰ که چندی پیش نسخه ۲۰۲۱ آن با یک ظاهر متفاوت و چراغ‌های دوگانه به جهان معرفی شد. حال خبری خوشی برای اسپرت‌دوستان نیز در راه است، شاید در نگاه اول بگویید کوپه، اما آیا گزینه جذاب‌تری از کوپه برای G۷۰ وجود دارد؟ پاسخ آن مشخص است، شوتینگ‌بریک. مدیران ارشد بازاریابی برند لوکس هیوندای در بررسی‌های جدید خود، شوتینگ‌بریک‌ها را یک گام موفق دیگر برای این خودروساز کره‌ای می‌دانند.
طی یک هفته گذشته جنسیس شوتینگ‌بریک G۷۰ را در پیست معروف نوربرگ رینگ با پوشش‌های استتاری در حال تست‌های حرکتی آن بود که عکاسان جاسوس چندین تصاویر از این محصول جدید اسپرت جنسیس را ثبت و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند. در واقع با کاورهای مشکی رنگ روی بدنه تشخیص دقیق این خودرو شوتینگ بریک لوکس کره‌ای بسیار سخت خواهد بود. اما آنچه که دیده می‌شود، همانند دیگر شوتینگ بریک‌ها ستون C خودرو کشیده‌تر و دارای یک انحنای خاص در عقب است که پوزه نیز با طول نسبتا بلند، کاراکتر یک خودرو اسپرت و هیجانی را تداعی می‌کند. چراغ‌های دوگانه، لچکی تیز و ستون C خمیده چون کراس‌اوور جدید این خودروساز یعنی GV۷۰ ظاهری زیبا به این شوتینگ‌بریک خواهد داد. آنچه که مجله خودرو در این باره گزارش می‌دهد این هست که پیشرانه‌ای قدرتمند خانواده لامبدا با شش سیلندر با آرایش وی‌شکل به حجم ۳.۳لیتری تویین‌توربوشارژ با قدرتی بیش از ۳۳۰ اسب‌بخار روی شوتینگ بریک جدید جنسیس قابل نصب خواهد بود.

کد خبر: ۵۸٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha