۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
۲۸۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راه‌سازی ایلام اختصاص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام:

۲۸۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راه‌سازی ایلام اختصاص یافت

ایلام- قیصوری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام گفت: در بودجه سال آینده، ۲۸۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راه‌سازی استان اختصاص یافته است.

رحمت الله قیصوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: خوشبختانه برای سال ۱۴۰۰، اعتبارات بسیار خوبی برای پروژه‌های عمرانی از جمله در بخش راه‌های استان اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در حوزه حمل و نقل و راه‌ها، ۲۸۰ میلیارد تومان به ایلام اختصاص یافته که رشد ۷۱ درصدی را نشان می دهد.

قیصوری با اشاره به اینکه همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان در ردیف اربعین برای ایلام در نظر گرفته شده که نسبت به سالجاری ۲۲ درصد افزایش یافته است، گفت: ۷۰ میلیارد تومان برای راه آهن ایلام در سال ۱۴۰۰ نیز در نظرگرفته شده است.

وی افزود: اعتبارات طرح های ملی و ملی استانی شده مربوط به ایلام شامل حوزه‌هایی نظیر حمل و نقل، راه آهن، آب و فاضلاب، سدها و دانشگاه‌ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با احتساب طرح سامانه گرمسیری ۱۰۸.۲ درصد نسبت به سالجاری افزایش داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: در مجموع در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۷۰.۵ درصد و اعتبارات هزینه دستگاه‌های اجرایی ۶۳.۲ درصد افزایش دارد.

کد خبر: ۵۸٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha