۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
 ۷۷ واحد صنفی متخلف در اردبیل پلمب شدند
رئیس اتاق اصناف اردبیل:

۷۷ واحد صنفی متخلف در اردبیل پلمب شدند

اردبیل- رضایی افشار، رئیس اتاق اصناف اردبیل از تعطیلی و پلمب ۷۷ واحد صنفی استان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های کرونا خبر داد.

شاپور رضایی افشار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با تمدید شدن محدودیت‌های فعالیت صنوف در هفته جاری در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد تنها واحدهای درجه یک امکان فعالیت داشته و مابقی واحدهای صنفی همچنان تعطیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: ما از همکاری خوب صنوف استان اردبیل در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در دو هفته گذشته قدردانی می‌کنیم و امیدواریم به مانند همیشه در هفته جاری نیز صنوف پای کار باشند.

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: به دنبال نظارت‌ها و بازرسی‌های انجام شده علاوه بر تذکر و اخطار، ۷۷ صنف مختلف در استان اردبیل به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده و صاحبان این واحدها به واحدهای قضایی معرفی شدند.

رضایی افشار به گله‌مندی برخی از صنوف در تمدید محدودیت‌های کرونایی در تحمیل هزینه‌های سنگین اجاره و همچنین فعالیت صنف خود افزود: انتظار می‌رود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رسیدن شهر اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر به وضعیت نارنجی، از شدت این محدودیت‌ها کاسته شده و بخشی از واحدهای صنفی بتوانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: دولت در حمایت از صنوف طرح‌های حمایتی متعددی دارد که امیدواریم هر چه سریعتر اجرایی شده و بخش عظیمی از حمایت‌ها و همراهی با صنوف را شاهد باشیم تا ضرر و زیان صاحبان این واحدها به نوعی جبران شود.

رضایی افشار بیان کرد: صنوف استان اردبیل به مانند شرایط سخت و حساس کشور در این برهه نیز پای کار بوده و با تقبل زحمات و همچنین اعمال محدودیت‌ها سعی می‌کنند تا سلامت مردم تضمین شود که انتظار می‌رود در هفته آینده با بهبود شرایط فعالیت گسترده صنوف را در شهرهای با وضعیت قرمز شاهد باشیم.

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل اضافه کرد: بخشی از مشکلات و نارسایی‌های واحدهای صنفی در هفته‌های اخیر احصا شده که قطعا در نشست با مسئولان استانی و کشوری با طرح این مسائل و مشکلات سعی خواهیم کرد تا حد امکان بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها حل شود.

با گذشت دو هفته از اعمال محدودیت‌ها در فعالیت صنوف مختلف به دلیل شرایط قرمز در استان اردبیل و بالا بودن آمار بستری و مرگ و میرهای کرونا، همچنان در شهرهای اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر وضعیت قرمز اعلام شده و به مدت یک هفته محدودیت‌های کرونایی در کاهش ترددها و فعالیت صنوف ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر: ۵۸٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha