۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
نیروگاه و واحدهای صنعتی استان تهران باید از گازوئیل یورو ۴ استفاده کنند
طی فصول پاییز و زمستان؛

نیروگاه و واحدهای صنعتی استان تهران باید از گازوئیل یورو ۴ استفاده کنند

تهران- استاندار تهران با اشاره به میزان ایجاد آلودگی گازوئیل و افزایش آلودگی هوا طی فصول پاییز و زمستان گفت: نیروگاه واحدهای صنعتی استان تهران طی دو فصل مذکور باید از گازوئیل یورو چهار استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا که در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به میزان ایجاد آلودگی گازوئیل و افزایش آلودگی هوا طی فصول پاییزو زمستان گفت: واحدهای صنعتی استان تهران طی دو فصل مذکور باید از گازوئیل یورو چهار استفاده کنند.

استاندار تهران افزود: طی نیمه دوم سال که سهمیه واحدهای صنعتی برای استفاده از گاز طبیعی نصف می شود و این واحدها مجبور به استفاده از سوخت جایگزین هستند که این سوخت هوا را به شدت آلوده می کند باید در این زمینه تصمیمات جدی اتخاذ شود.

محسنی بندپی به منع تردد نفتکش ها در اتوبان های استان تهران اظهار داشت: باید جلساتی با پلیس راهور داشته باشیم که در این خصوص نیز بررسی ها و راه حلی اندیشیده شود.

وی عنوان داشت: ضروری است که یک گزارش علمی از چهار نیروگاه مستقر در استان تهران دریافت کنیم تا بررسی شود چه اقداماتی را برای در مصرف بهینه سوخت و نوسازی و بهینه سازی انجام داده اند.

کد خبر: ۵۸٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha